Wyuzdane kurewki, lateks-pejcz

sm, lateks, sexlaski

sadomacho

Ostatnio wypróbowałem mój nowy nabytek – lateksowy kombinezon i zapinaną na suwak maskę. Uwielbiam czuć, jak po moim ciele spływają strugi potu. To jeszcze bardziej mnie nakręca, powoduje, że mój kutas robi się sztywny, gęsta sperma napływa do niego potokami. Wtedy widok sexlaski napalonej i gotowej jest czymś niebywałym. Niedawno zaprosiłem trzy najbardziej zboczone i wyuzadane kurewki, jakie kiedykolwiek pojawiły się w naszym klubie. Wiedziałem, że kiedy trzeba, potrafią być odpowiednio uległe i namiętne jak kocice, ale mogą też odegrać rolę dominujących sadystek i na prawo, i lewo sprzedawać razy swojemu niewolnikowi. Lubię i jedno, i drugie, a szczególnie wtedy, kiedy potrafią czytać w moich myślach i są gotowe na wszystko.
Najpierw pozwoliłem im się trochę wyszumieć. Dałem się skuć kajdankami i przywiązać do wbitych w ścianę haków. Patrzyły na mnie przez chwilę, to wyczekiwanie jeszcze bardziej mnie nakręcało. Atak był niesamowity. Przez pewien czas okładały mnie po plecach długim, czarnym pejczem. Na szczęście gruby gumowy kombinezon chronił moją skórę przed uszkodzeniem i nadmiernym bólem. Zostałem przyjemnie wychłostany, co doprowadziło mnie prawie do orgazmu. Potem Ania, przywdziała strój służącej i powiedziała, że od teraz będzie wykonywać moje polecenia. Na początek rozkazałem, żeby mnie rozwiązała, potem musiała klęknąć i przepraszać mnie za to, że wcześniej była niegrzeczna. Kilka razy pchnąłem ją nogą, przewracając na podłogę. Za każdym razem podnosiła się powoli i potulnie czekała na to, co będzie dalej. Kazałem jej wylizać moje buty. Nie chciała, ale kilka ostrych razów szybko zachęciło ją do działania. Skończyło się na tym, że w ramach przeprosin musiała dokładnie wylizać rurę od mojej maski przeciwgazowej. Potem oddałem ją w ręce dwóch pozostałych dziewczyn i powiedziałem, że jak mają ochotę, to mogą wychłostać jej dupę. CDN.

Skomentuj

